We waarderen onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke ondersteuning te bieden. Hier vind je informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen en antwoorden op veelgestelde vragen.
Contact opnemen
Heb je vragen, opmerkingen of hulp nodig? Ons deskundige klantenserviceteam staat klaar om je te helpen.
Chat met ons!
- Werkdagen: 9:00 – 17:30
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Stuur ons een bericht
We staan klaar om je te helpen tijdens onze kantooruren. Neem gerust contact met ons op!
Veelgestelde vragen
- Hoe kan ik mijn apparaat aan bieden voor verkoop?
Het verkopen van je apparaat was nog nooit zo makkelijk. Ga naar onze verkooppagina en selecteer je device en volg de stappen om je toestel te beschrijven en je ontvangt direct een verkoopwaarde. Ga je akkoord, vul dan een aantal gegevens in en stuur je pakketje op. - Hoe wordt de waarde van mijn apparaat bepaald?
De verkoopwaarde van je apparaat wordt gebaseerd op diverse factoren. Waaronder het model, de leeftijd, de (technische en uiterlijke) staat en specificaties. Door middel van het beantwoorden van een aantal vragen wordt de verkoopwaarde binnen 1 minuut berekent. - Hoe lang duurt het voordat ik betaald krijg?
Na ontvangst van je apparaat en inspectie duurt het meestal 1-2 werkdagen voordat we je betaling verwerken. Je ontvangt een email zodra je betaling is verwerkt. - Wat gebeurt er als ik akkoord ga met de offerte?
Nadat je akkoord gaat met de offerte sturen we je een e-mail. In deze e-mail ontvang je een gratis verzendlabel, zodat jij je apparaat veilig naar ons kunt verzenden. Verder sturen we een aantal verzendinstructies door hoe je het pakket kunt versturen en waar je het pakket kunt aanbieden voor levering. Zodra we je verkooporder hebben ontvangenen geïnspecteerd, ontvang je het afgesproken bedrag binnen 1-2 werkdagen op je rekening.